sevgi fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezi

df
telefon
HAKKIMIZDA     |    KADROMUZ    |    FOTO GALERİ    |  SONUÇLARIMIZ   |   ÖNERİ FORMU   |   SİZDEN GELENLER   |   SIKÇA SORULAN SORULAR   |    İNSAN KAYNAKLARI
Yüz Bölgesi

etkinlik

Diz Bölgesi > Kondromalazi Tedavisi

Kondromalazi
Kondromalazi patella, bazen runner diz gibi bir durum kıkırdak hasarı gelen dizkapağı altında sonuçlanan biliyorum. Bu durum fark Achy dizlerinin olsun Çoğu kişi, özellikle de üst kata, yürüyüş ya da diz çökmek durumunda. Çömelme ağrılı ve ispat bile uzun süre diz rahatsızlığı neden olabilir oturuyor. Bu kondromalazi ile de sesli bir "ses onların dizlerinin uzatmak öğütme duymak mümkün olabilir. Ağrı kondromalazi ile keçe genellikle diz kapağı ön hakkı bulunuyor. Bazı insanlar da dizlerinin gibi hissedebilirsiniz katı vardır. Ağrı tipik olarak daha fazla zayıflatıcı fazla ve ne zaman diz dinlenmiş olan rahatsız açıklanan, bir ölçüde artırabilir. Orada kondromalazi yol açabilir şeyler vardır. kendi diz eklemleri daha çok kullanırım koşucular gibi Bazen insanlar, durumu gelişebilir. diz Diğer kez, artrit neden olabilir. Egzersiz öncesi diz kıkırdağı zarar verebilir germe eksikliği. Aşırı kilo için, ya da durum ile sonuçlanabilir kötü uygun ayakkabı giyiyor kadar basit bir şey bile katkıda bulunabilir. Eğer kondromalazi dair şüpheleriniz varsa, bir doktora gitmelisiniz. Tanı genellikle fizik muayene, ancak yapılmış bir doktor ek veya diğer koşullar ekarte etmek için röntgen veya manyetik rezonans görüntüleme (MRG) gibi testler için olabilir. durum için standart tedavi, yukarı ve aşağı basamaklı bir merdivenle gibi zor dizlerinizin üstünde faaliyetlerde önlemek dikkat etmektir. daha fazla konfor için, doktor ibuprofen, ya da bazen asetaminofen gibi ağrı hafifletmek için reçete non-steroid Antienflamatuar, saptayabilir. Doktorlar da bazı kas güçlendirme egzersizleri önerebilir. Bunlar genellikle sadece bitmiş ve dizler çevreleyen kasların güçlenmesine yardımcı olabilir, ve kalça kaslarını. Genellikle kondromalazi geri kalanı ile yaklaşık altı hafta içinde çözecektir. Ancak durumu daha şiddetli olabilir ve artık bazı kişilerde gidermek sürebilir. Ne zaman kondromalazi tedavi ile çözüm değil, doktor birkaç cerrahi teknik yardım, tavsiye edebilir. Böyle bir cerrahi, artroskopi, ancak diz gelen hasarlı kıkırdak parçaları temizler bu ameliyatı uzun süreli etkili kanıtlamaktadır olup olmadığını bazı soru. Bazen durumu zayıf hizalanmış dizkapağı neden olduğu ve diz kapağı yeniden düzenlemek için cerrahi gerektirir. Bu daha kapsamlı bir cerrahi işlemdir artroskopi olduğunu. Çoğu kişi ve ameliyat gerekmez uygun dinlenme ve egzersiz planı onların doktorlar tarafından sağlanan bağlılık ile yeniden elde etmek mümkün olacaktır.

anket

Bugün Tekil : 1123
Dün Tekil : 1124
Toplam Tekil Hit: 90361
Toplam Çogul Hit: 329977
Online Kisi : 1

2009 (c) All rights reserved Sevgi Fizik Tedavi Merkezi
Hakkımızda   |   Kadromuz   |   Foto Galeri   |   İnsan Kaynakları   |   İletişim  |  Sizden Gelenler   |   Öneri Formu

© Bu Site Nacre Design Tarafından yapılmıştır.