Ozon Terapi Nedir?

Ozon terapi, ozon gazı kullanılarak yapılan bir tedavi yöntemidir. Ozon  üç adet oksijen atomundan oluşan şeffaf, renksiz bir gazdır. Ozon diğer tedavilere ek olarak uygulanır ve tamamlayıcı tedavidir. Ozon terapi konusunda eğitimli bir doktor, hastanın durumuna göre hastanın alacağı dozu belirler .Ozon güvenilir ve doğal bir tedavi yöntemidir. Doğru uygulandığında neredeyse hiçbir yan etkisi yoktur.

Şişmanlık, hipertansiyon, tip 2 şeker hastalığı ve metabolik sendrom başta olmak üzere pek çok hastalıkta antioksidan savunma sistemi zayıflamıştır .Ozon tedavisi, insan vücudunun “antioksidan” ve “antiinflamatuar” potansiyellerini dengeler ve vücudu hastalıklar karşısında güçlendirir.

Ozon Terapinin Etkileri

Ozon, kuvvetli bir antimikrobiyal ajandır. Ozon, bütün bakteri, virüs ve mantarlara karşı etkilidir.

Bağışıklık sisteminin dengeli ve sağlıklı çalışmasını sağlar.

Metabolizmayı hızlandırır.

Dolaşım sistemi bozukluklarının tedavisinde kullanılır.

Genel anlamda vücudun oksijen kapasitesini artırır ve vücudun kendi kendini iyileştirme mekanizmalarını destekler.

Ozon terapinin Kullanıldığı Hastalıklar:

Diabetes mellitus (şeker hastalığı)

Romatoid artrit

Fibromiyalji

Dolaşım bozuklukları

Gut hastalığı

Alzheimer, parkinson, demans

Amfizem, KOAH, akut respiratuar stres

Retinitis pigmentosa, katarakt, glokom, yaşa bağlı maküler dejenerasyon

Hipertansiyon, venöz yetmezlik, periferal arteriyel hastalık, venöz staz

Herpes simplex, Covid-19,Grip.

Serebral palsi

Alerjik hastalıklar

Kronik yorgunluk sendromu

Crohn hastalığı

Enflamatuar bağırsak hastalığı

İyileşmeyen kronik yaralar

Diyabetik ayak yaraları

Kanser tedavisinde tamamlayıcı tedavi olarak

UYGULAMA YÖNTEMLERİ

Major Ozon Tedavisi: Bu uygulamada kana karıştırılan ozon/oksijen karışımı moleküller ve hücrelerle hızla reaksiyon girer ve bir takım reaksiyonlar başlatır. Her seansta damar yolu açılıp 100 ml kan bu işlem için özel tasarlanmış tek kullanımlık cam şişe içine alınır ve burada ozonla karıştırıldıktan sonra tekrar aynı damar yolundan vücuda geri verilir.

Minör Ozon Tedavisi: Ozonlanmış 3-5 ml kan kas içi enjeksiyonla  uygulanır. Bağışıklık sisteminin güçlenmesi ve alerjik hastalıklarda faydalıdır.

Ozon Torbalama: Ozon gazının kapalı bir sistemde ayaklar , bacaklar veya vücudun diğer bölgelerinde  özel plastik torbalar  içinde dolaştırılarak verilmesine harici ozon tedavisi denir. Bu metotla ülser, yaralar, uçuk ve enfekte olmuş alanlar tedavi edilir.

Rektal Ozon: Genellikle bağırsak hastalıklarında kullanılmakla birlikte sistemik etlilerede sahiptir. İlk etkisi  bağırsak içerisini temizleyerek sağlıklı bir sindirim sistemi oluşturur.

Bilgi Ve Randevu Için 0 212 418 74 68 / 0530 392 99 82 Numaralı Telefonlardan Bizi Arayabilirsiniz.

Ozon terapiye başlamak için hemen randevu alabilirsiniz.